úterý 30. června 2015

Kdo to je ergoterapeut


To jsem např. Já - Silvie Švecová
V roce 1996 jsem ukončila Vyšší zdravotní školu obor ergoterapie a od té doby se stále se učím nové znalosti pro tuto práci.
Řadu let pracuji v domově seniorů, kde učím uživatele soběstačnosti /ADL/ ve všech denních činnostech/oblékání, hygiena, jedení, lokomoce,.../ učím přesuny z různých poloh, učím je novým i výtvarným technikám, podporuji ty, které již znají, motivuji je pro krásný podzim života. Trénujeme kognitivní funkce/orientaci v čase, prostoru, osobou,..../ bavíme se a radujeme ze života. Ve své praxi pracuji s konceptem bazální stimulace.

Pracuji s malými sportovci, které učím správnému držení těla, ke správným návykům v protahování a vedu je ke korekci již vzniklých "problémů" ze sportování.

Umím poradit, co a jak upravit v bytě případě trvalých, popř. dlouhodobých zdravotních změn.

Umím poradit, co a jak, aby se život v nepříznivé zdravotní situaci zlepšil.

Umím poradit, co a jak cvičit nejen pro zlepšení zdravotního stavu, ale i udržení stávajícího stavu, kde se zlepšení nepředpokládá, ale spíše naopak z důvodu nemocí, popř. různých demencí.

Umím toho vlastně moc, ale určitě ne úplně vše, přesto se snažím poradit si i Vám v každé situaci.


Pokud Vás zajímají všeobecné informace o ergoterapii, nakoukněte tady: www.ergoterapie.cz

1 komentář:

  1. Velmi bych doporučil půjčovací služby pan pedro každé osobě, která potřebuje finanční pomoc, a udrží vás na vrcholu vysokých adresářů pro jakékoli další potřeby. Ještě jednou chválím sebe a své zaměstnance za mimořádný servis a zákaznický servis, protože to je pro vaši společnost velkým přínosem a příjemným zážitkem pro dlužníky, jako jsem já. přeji vám do budoucna vše nejlepší.mr, pedro je nejlepší způsob, jak získat snadnou půjčku, zde je jejich e-mail .. pedroloanss@gmail.com děkuji za pomoc s půjčením ještě jednou v mém upřímném srdci, jsem navždy vděčný.

    OdpovědětVymazat